Skip to main content

Service en 24/7 helpdesk

Voor elk type Rohaco installatie

Servicecontracten

Een vastgelopen installatie komt nooit gelegen, omdat continuïteit in de werkzaamheden belangrijk is. Daarom adviseren we om in combinatie met een onderhoudscontract ook een servicecontract af te sluiten voor je Rohaco installatie. Hierin leggen we reactietijden contractueel vast. We garanderen je dan dat we binnen een bepaalde tijd met de juiste ondersteuning ter plekke zijn bij eventuele storingen of calamiteiten.

Helpdesk

Onderdeel van het servicecontract is ook onze helpdesk. In het servicecontract leggen we vast op welke momenten onze helpdesk voor jou bereikbaar is. Denk dan bijvoorbeeld aan:

  • 24/7: 24 uur per dag, 7 dagen per week
  • 24/6: 24 uur per dag, 6 dagen per week
  • 24/5: 24 uur per dag, 5 dagen per week
  • 8/5: 8 uur per dag, 5 dagen per week

Na contact met de helpdesk, proberen onze specialisten eerst via remote assistentie op afstand de storing te verhelpen. Indien de storing niet op afstand verholpen kan worden, zijn onze servicemonteurs binnen de afgesproken tijd bij jou op locatie.

*Ons servicecontract kan je alleen afsluiten in combinatie met een onderhoudscontract. Alleen door preventief onderhoud, kunnen we onze service garanderen.

>> LEES MEER OVER ONZE ONDERHOUDSCONTRACTEN

Voordelen van het afsluiten van een servicecontract:

  • Bepaal zelf welke bereikbaarheid van onze helpdesk voor jou gewenst is.
  • Als klant met servicecontract heb je een voorkeurspositie bij drukte. Klanten met servicecontracten gaan voor op klanten zonder contract.
  • Garantie dat we binnen de vastgelegde reactietijd service verlenen.

Wil je meer weten over onze servicecontracten en 24/7 helpdesk?